Fixus turundusplaan ja reklaamikampaania 2018

Fixus autokaupade poeketi, autoteeninduste ning rattakaupluste terviklik turundusplaan algas olukorra kaardistamisega põhjaliku turu-uuringu kaudu ning jätkus uuringu tulemustest lähtudes üles ehitatud reklaamikampaaniaga.

 

Väljakutseks oli alustada kahe valdkonna – jalgrataste ja autode imagoloogilist kokkupõimimist tervikuks, säilitades samaaegselt mõlema tegevusala identiteedi ja tugevused.

 

Kampaania raames lõime põhjaliku meediaplaani, mis hõlmas senisest sloganist tuletatud lühikeste raadioklippide intensiivset seeriat nii autovaldkonna kui rattapoodide lõikes, imagoreklaame printmeedias, uute reklaamsõidukite loomist ja senise eripakkumiste lehe kontseptsiooni edasiarendust uueks, ajakirjanduslikuma sisuga formaadiks. Kampaania juurde kuulusid ka üldvisuaali ja sõnumikeele värskendus, sotsiaalmeediakajastuse kasvatamine ning väiksemad alamkampaaniad ja aktsioonid.

Projektijuht: Kaie / Loovjuht: Janar / Disainer: Andreas / Klient: Balti Autoosad
Kampaania dünaamika nägi ette senise sõnumikeele järk-järgulist avardamist koos seda toetavate visuaalide väljatöötamisega.
Viisime uuele tasemele senise eripakkumiste otseposti. Tulemuseks oli ajakirjandusliku sisuga insert tuntud päevalehtede vahel.
Fixus ajaleht turunduskampaania