portfoolio

Otsepost – Jätkuvalt toimiv turunduskanal

Postituse autor: Must Muna / Avaldatud: mai 15, 2018

Otsepost on efektiivne võimalus potentsiaalse kliendini jõudmiseks ning selle mõju on pikaajaline. Samuti saab toodete või teenuste tugevused põhjalikumalt välja tuua, kuna puudub eetriaja sekundiline limiit.

Otseposti sihtrühma on võimalik segmenteerida saaja omaduste, piirkondade ja ajalise kohalejõudmise järgi. Samuti on võimalik adresseerida seda pimepostina kõigile või kindlale sihtgrupile. Otseposti vorme on erinevaid – kindlasti tasub eristuda, et tihedas konkurentsis meelde jääda.

 

Kuigi otsepost seostub paljude jaoks peotäie paberipahnaga, mis postkastist otseteed vanapaberi hulka rändab, on ka siin arvukalt nutikaid võtteid, mis suunab saaja just seda voldikut või eripakkumiste lehte läbi sirvima. Näiteks võib teha reklaamlehe tavatu kuju või materjaliga. Või varustada pakkumisteleht ajakirjanduslikku väärtust kandva tekstimaterjaliga, mis suunab kasvõi huvi pärast edasi lugema.

Otsepost – Jätkuvalt toimiv turunduskanal

Postituse autor: Must Muna / Avaldatud: mai 15, 2018

Otsepost on efektiivne võimalus potentsiaalse kliendini jõudmiseks ning selle mõju on pikaajaline. Samuti saab toodete või teenuste tugevused põhjalikumalt välja tuua, kuna puudub eetriaja sekundiline limiit.

Otseposti sihtrühma on võimalik segmenteerida saaja omaduste, piirkondade ja ajalise kohalejõudmise järgi. Samuti on võimalik adresseerida seda pimepostina kõigile või kindlale sihtgrupile. Otseposti vorme on erinevaid – kindlasti tasub eristuda, et tihedas konkurentsis meelde jääda.

 

Kuigi otsepost seostub paljude jaoks peotäie paberipahnaga, mis postkastist otseteed vanapaberi hulka rändab, on ka siin arvukalt nutikaid võtteid, mis suunab saaja just seda voldikut või eripakkumiste lehte läbi sirvima. Näiteks võib teha reklaamlehe tavatu kuju või materjaliga. Või varustada pakkumisteleht ajakirjanduslikku väärtust kandva tekstimaterjaliga, mis suunab kasvõi huvi pärast edasi lugema.