portfoolio

5 nippi hea messiboksi saamiseks

Postituse autor: Must Muna / Avaldatud: mai 8, 2018

Kui messiboks on väike ja eelarve piiratud, on siiski mõningaid nippe, kuidas lihtsate vahenditega atraktiivne tulemus saada.

1. Üldiselt on messikorraldajad suhteliselt ranged selles osas, et näidised ei ulatuks renditud boksist välja kõndimisalale. Sellest oleks viisakas kinni pidada. Küll aga ei keela keegi osasid põnevaid stende ja näidiseid asetada boksi serva suunaga boksist väljapoole. Nii saavad inimesed neid imetleda ja nendega mängida ise boksist väljaspool seistes, mitte ei pea kohe niigi pisikesse boksi sisse astuma.

 

2. Kui niikuinii on seintele vaja logosid printida, võiks seina teha põnevamalt. Valge seina asemel saab seinabänneritega luua teemakohase loodusliku, urbanistliku või industriaalse atmosfääri, mis ütleb kaugelt ära, mis ees ootab, ja loob külastajale brändi olemusega haakuva ruumi. Näiteks Itaalia veine müües võib kleepida ühe seina peale Itaalia viinamarjapõllu vaate ning selle ette väikese aiafragmendi, mis kolmemõõtmelisuse lisaks.

 

3. Messipakkumiste plakatite ja roll-up’ide asemel võib kaaluda hoopis videoekraani rentimist. Tehniliselt on tegemist suure televiisoriga, mis mängib mälupulga pealt ette sealleiduvad videod ning kordab neid. Videomaterjal haarab pilku ning võimaldab edasi anda palju rohkem infot kui trükis. Kaasaegsemad messitarvikute pakkujad, näiteks messiboks.ee saavad selliste atraktiivsete videote kokkupanemisega hõlpsasti hakkama ning see ei ole tänapäeval ka enam kuigi kallis. Ekraani saab tõsta ka boksi seintest kõrgemale, nii et see haaraks pilku juba kaugelt.

 

4. Autoesindusel on lihtne enda tooteid presenteerida – auto on iseenesest atraktiivne ja suur pilgupüüdja. Kuid mida teha, kui firma pakub pisikesi tooteid, näiteks pastapliiatseid? Kas plakatid on ainus võimalus? Ei. Et pisikesi tooteid suurelt ja atraktiivselt kuvada, võib need toota üle-elusuuruste kujudena, mis boksis püsti seisavad. Ruumiline mudel oleks muidugi kallis, aga PVC plaadist või komposiitmaterjalist tasapinnaliselt välja lõigatud toode mõjub pea sama atraktiivselt ning haarab juba kaugelt pilku. Samuti on võimalik toota näiteks toodete endi kujulisi esitluslaudasid, mida saab tulevikus ka järgnevatel üritustel või kontori interjööris kasutada.

 

5. Lisaks töötajatele, kes boksis huvilistega juttu ajavad, on mõistlik kaasata messipersonali hulka ka sissevisjakad. Selleks võib olla nii firma maskott, kes messialal ringi käib, kui ka paar atraktiivseid tüdrukuid, kes tippkellaaegadel firmariietes inimestele flaiereid jagavad.

5 nippi hea messiboksi saamiseks

Postituse autor: Must Muna / Avaldatud: mai 8, 2018

Kui messiboks on väike ja eelarve piiratud, on siiski mõningaid nippe, kuidas lihtsate vahenditega atraktiivne tulemus saada.

1. Üldiselt on messikorraldajad suhteliselt ranged selles osas, et näidised ei ulatuks renditud boksist välja kõndimisalale. Sellest oleks viisakas kinni pidada. Küll aga ei keela keegi osasid põnevaid stende ja näidiseid asetada boksi serva suunaga boksist väljapoole. Nii saavad inimesed neid imetleda ja nendega mängida ise boksist väljaspool seistes, mitte ei pea kohe niigi pisikesse boksi sisse astuma.

 

2. Kui niikuinii on seintele vaja logosid printida, võiks seina teha põnevamalt. Valge seina asemel saab seinabänneritega luua teemakohase loodusliku, urbanistliku või industriaalse atmosfääri, mis ütleb kaugelt ära, mis ees ootab, ja loob külastajale brändi olemusega haakuva ruumi. Näiteks Itaalia veine müües võib kleepida ühe seina peale Itaalia viinamarjapõllu vaate ning selle ette väikese aiafragmendi, mis kolmemõõtmelisuse lisaks.

 

3. Messipakkumiste plakatite ja roll-up’ide asemel võib kaaluda hoopis videoekraani rentimist. Tehniliselt on tegemist suure televiisoriga, mis mängib mälupulga pealt ette sealleiduvad videod ning kordab neid. Videomaterjal haarab pilku ning võimaldab edasi anda palju rohkem infot kui trükis. Kaasaegsemad messitarvikute pakkujad, näiteks messiboks.ee saavad selliste atraktiivsete videote kokkupanemisega hõlpsasti hakkama ning see ei ole tänapäeval ka enam kuigi kallis. Ekraani saab tõsta ka boksi seintest kõrgemale, nii et see haaraks pilku juba kaugelt.

 

4. Autoesindusel on lihtne enda tooteid presenteerida – auto on iseenesest atraktiivne ja suur pilgupüüdja. Kuid mida teha, kui firma pakub pisikesi tooteid, näiteks pastapliiatseid? Kas plakatid on ainus võimalus? Ei. Et pisikesi tooteid suurelt ja atraktiivselt kuvada, võib need toota üle-elusuuruste kujudena, mis boksis püsti seisavad. Ruumiline mudel oleks muidugi kallis, aga PVC plaadist või komposiitmaterjalist tasapinnaliselt välja lõigatud toode mõjub pea sama atraktiivselt ning haarab juba kaugelt pilku. Samuti on võimalik toota näiteks toodete endi kujulisi esitluslaudasid, mida saab tulevikus ka järgnevatel üritustel või kontori interjööris kasutada.

 

5. Lisaks töötajatele, kes boksis huvilistega juttu ajavad, on mõistlik kaasata messipersonali hulka ka sissevisjakad. Selleks võib olla nii firma maskott, kes messialal ringi käib, kui ka paar atraktiivseid tüdrukuid, kes tippkellaaegadel firmariietes inimestele flaiereid jagavad.