Jaemüüjate jaoks on müük täppisteadus. Ostuotsust mõjutavaid tegureid on mitmeid. Väga suur osakaal ostuotsuse tegemisel on visuaalne väljanägemine. Värvitoon moodustab sellest lõviosa.


Värvid ja turundus

Tuues turule uusi tooteid on ülioluline meeles pidada, et tarbija jaoks on ostlemisel võrreldes teiste faktoritega esmatähtsad toote välimus ja värvus. 85% tarbijaid märgivad ostuotsuse peamiseks teguriks värvust.


Värvid ja bränding

Värvitoon tõstab kaubamärgi tuntust 80% ! Bränditeadlikkus tõstab tarbija enesekindlust.


Värvitoonid lääne kultuuris

Värvus on disaini üks mõjusaim komponent. Samas ei ole värvi mõju samane ega universaalne erineva geograafilise, kultuurilise või religioosse taustaga tarbijaskonnale. Värvitoonide taju lääne kultuuris on erinev nende tajust Indias või Senegalis. Siinkohal toome välja lääne kultuuri tarbijate värvitaju kokkuvõtted.




VAATA LISAKS VÄRVIDE INFOT...
Võta meiega ühendust