CVI loomine Haapsalu TÜle

Haapsalu kaubamaja_cvi

Töö sisu:

Logo on justkui brändi sõrmejälg, ilma milleta ei oleks enda identifitseerimine võimalik. Hea logo komponentideks on kontseptsioon, tehniline teostus ning otse loomulikult – disain.

Logokujundus on meie agentuuris igapäevane töö. Koostöös kliendi mõtetega saavutame alati ihaldatud lahenduse. Nii sündis ka Haapsalu Kaubamaja logo.


Soovid projekti kohta lisainfot või tellida midagi sarnast?
Võta meiega ühendust.


Veel mõned meilt tellitud sarnased lahendused

15/02/2017

Sisereklaam

16/12/2016

Veebireklaam

23/09/2016

Kaubamärgi disain

01/03/2016

Kaubamärgi disain (CVI)

Unistasime koos alustava ettevõtte meeskonnaga  ja tulemuseks oli täiesti uus ja värske kaubamärgidisain  ja CVI.
Võta meiega ühendust