Fenster kaubamärgi värskendamine ning uuendamine

Print

Töö sisu:

Kliendi seni kasutusel olnud kaubamärgi värskendamine ning uuendamine. Kaubamärgi kasutamise reeglistiku ja raamistiku loomine. Oluline oli, et säiliks side ja sarnasus varasemalt kasutusel olnud kaubamärgiga.

Tulemus: 2014 aasta veebruariks said ettevõtte kõik esindused uue värske välisilme ning uuendatud logo on klientide poolt hjästi vastu võetud. Oleme tootnud ja valmistanud uue logosümboolikaga meeneid ja müügimaterjale

Fenster-CVI
Print

Soovid projekti kohta lisainfot või tellida midagi sarnast?
Võta meiega ühendust.


Veel mõned meilt tellitud sarnased lahendused

15/02/2017

Sisereklaam

16/12/2016

Veebireklaam

23/09/2016

Kaubamärgi disain

01/03/2016

Kaubamärgi disain (CVI)

Unistasime koos alustava ettevõtte meeskonnaga  ja tulemuseks oli täiesti uus ja värske kaubamärgidisain  ja CVI.
Võta meiega ühendust