Eesti Optik CVI

eesti-optik_cvi_1

Töö sisu:

CVI ehk ettevõtte visuaalse identiteedi käsiraamat on iga ettevõtte kuvandi loomise „piibel“. Selle järgi sätitakse ettevõtte kogu tulevane väljanägemine. Kuna Eesti Optik on pika ajalooga mainekas kodumaine ettevõte siis oli ka meie soov seda edasi anda tulevaste kuvandite loomisel. Selleks kasutasime erinevate lihtsate inimeste kuvandit, et kliendil tekiks samastumismoment ja rõhusime ka sõnale Eesti.

Sellest tulenevalt lõime ka slogani- „Terve Eesti vaatab ja näeb. Koostöös kliendiga tuli lõpptulemus, mille üle oleme väga uhked.

eesti-optik_cvi_2
EestiOptik_visiitkaardid

Soovid projekti kohta lisainfot või tellida midagi sarnast?
Võta meiega ühendust.


Veel mõned meilt tellitud sarnased lahendused

15/02/2017

Sisereklaam

16/12/2016
Veebireklaamid - Must Muna Reklaamiagentuur

Veebireklaam

23/09/2016

Kaubamärgi disain

01/03/2016

Kaubamärgi disain (CVI)

Unistasime koos alustava ettevõtte meeskonnaga  ja tulemuseks oli täiesti uus ja värske kaubamärgidisain  ja CVI.
Võta meiega ühendust