Möödunud on nüüdseks juba pea 4 kuud eelmise aasta ühest suuremast reklaamitööstuse reformist - flashi surnuks kuulutamisest Google'i poolt.

Kõikidele turu osapooltele (agentuuridele, klientidele, meediakanalitele) on olnud see pingeline periood, et kohaneda uue normaalsusega - kuidas luua efektiivselt ning tehniliselt toimivaid HTML bännereid.

Detsembris 2015 otsustas ka Facebook hüljata aastaid kasutuses olnud Adobe Flash Player’i videopleieri ning võtta kasutusele kaasaegsem, akusäästlikum, kiirem ning igas mõttes parem HTML5 tehnoloogia.

Maailma populaarseim sotsiaalvõrgustik ei kasuta enam Flash pleierit, sest Adobe andis juba mõni aeg tagasi teada, et Flash on ohtlik ja sellega võivad kasutajad enda arvutisse saada “kurjad pahalased” ning seetõttu soovitab ettevõte kõigil teistel saitidel, kus on Flash kasutusel, see eemaldada ja liikuda üle HTML5-le.

Facebooki sõnul tuli arendajatel HTML5 pleieri arendamisel vastu astuda mitme suure probleemiga, kuid lõpuks saadi neist jagu. Lisaks turvaaukudele pole Flash Player kuigi mõistlik saitide puhul, mida külastavad paljud inimesed oma nutiseadmetega, sest Flash Player vajab toimimiseks veebilehitseja sisest pluginat, mille saamine näiteks Android teelefonides on suureks peavaluks ning iPhone’idel võimatu.

Kui sul tekkis küsimusi või soovid mõtteid vahetada, helista telefonil 372 650 7911.või saad kiri meeskond@mustmuna.ee Kui aga soovid saada värskemaid reklaami või disaini puudutavaid uudiseid, siis sisesta siia oma e-post.



Võta meiega ühendust