SISSEJUHATUS

Tänases konkurentsitihedas ettevõtluskeskonnas on väikese ettevõtte tööshoidmine raske ja veelgi keerulisem on ettevõtet kasvatada. Meie usume, et parim viis ettevõtet kiiremini kasvatada, on kasutada maksimaalselt ära turunduse võimalusi. Loomulikult tuleb igal ettevõttel leida oma tee, aga alati tasub vaadata üle juba varem proovitud nipid. Võiks öelda, et väike ettevõtte edukaks tegevuseks, on selline tegevus isegi möödapääsmatu. Seda nii aja- kui kuluefektiivsuse mõttes.

Loomulikult on esmalt vajalik, et ettevõtte juht teaks, milline on ettevõtte eesmärk ning seejärel meeskonda inspireerides, luua õhkond ja motivatsioon, millest kliendid lugu peavad. See toob kliendid ikka ja jälle Teie juurde tagasi. Selline keskkond inspireerib ka Teie kliente jagama Teie juures kogetut oma sõprade, tuttavate ja koostööpartneritega.

Kogemustele tuginev, innovaatiline ja läbimõeldud turundus on see, mis aitab realiseerida eesmärke. Ettevõte ei suuda kunagi saavutada kiiret kasvu või laieneda ilma toetava ja läbimõeldud turunduseta. Usume, et kui järgnev on teile juba tuttav, siis selle üle kordamine ei tee kunagi halba, pigem vastupidi.


1 TURUNDUSNIPP

Esimene turundustegu võiks olla ettevõtte kodulehe üle vaatamine ja selle häälestamine enam kasutatavate otsimootoritele nagu näiteks Google, Bing, Yahoo, Neti leitavaks. Internet ja koduleht on juba ammu palju enamat, kui informatiivne teabeallikas. Seal saab osta, müüa, vahetada ning mille mahud … See ostab, müüb ja vahetab ning mahud internetäris kasvavad ammu juba “kordades”. Loo oma kodulehe levitamiseks võrgustik. Alustamiseks võid kasutada näiteks Google My Business, mille abil saad postitada esmase olulise info oma ettevõtte toodete ja teenuste kohta. Üks meie koostööpartneritest on öelnud “Google viib sinu sinu ettevõte personaalse informatsiooni läbi Google otsingu, kaardi ja Google+ kaudu igasse internetiga ühendatud seadmesse üle maailma. Ühe väikese liigutusega on kogu ettevõtte info - fotod, põhimõtted, hinnad või mis tahes muu info - maailmas leitav. Väärtust lisab asjaolu, et kliendid saavad hinnata pakutava kvaliteeti, jätta tagasisidet ning kogetut jagada oma sõpradega. Tee iga päev kasvõi natuke ja sa märkad juba mõne aja möödudes, et oled saanud väikese vaevaga märgatavaid tulemusi.


2 TURUNDUSNIPP

Järgmisena võiksid kirjutada oma eduloo. Hoolimata Facebook-i ja mõne teise sotsiaalmeedia kanali hoomamatust kasvust, on blogid ...


JÄTKAN LUGEMIST
Võta meiega ühendust